1. Sveobuhvatno savetovanje tokom celog postupka:
• Izbor pravne forme kroz odgovore na pitanje da li je u konketnom slučaju povoljnije osnovati radnju ili preduzeće;
• Definisanje pretežne delatnosti, a kod preduzeća i svih ostalih delatnosti;
• Izbor imena (naziva) Vaše firme i provera raspoloživosti izabranog imena (naziva);
• Informacije o fiksnim troškovima poslovanja: porezi na dohodak ili dobit, obavezni socijalni doprinosi osnivača i direktora, porezi i socijalni doprinosi za zaposlene radnike, takse za isticanje firme i slično;
• Registracija u sistem PDV-a: uslovi obaveznog i prednosti dobrovoljnog ulaska u sistem PDV-a, izbor strategije;
• Obaveza posedovanja fiskalne kase;
• Zapošljavanje: vrste radnih angažovanja putem ugovora o radu i drugih ugovora, obaveze poslodavaca;
• Odgovori na druga pitanja vezana za buduće poslovanje.
2. Izrada Osnivačkih akta za preduzeća i overa u sudu;
• Odluka/Ugovor o osnivanju preduzeća (Osnivački akti)
• OP obrazac
3. Preuzimanje rešenja Agencije za privredne registre - PIB;
4. Izrada pečata;
5. Otvaranje tekućeg računa u poslovnoj banci i uplata osnivačkog uloga;
6. Prijava početka rada kod nadležne Poreske uprave;
7. Prijava zaposlenih kod PIO fonda i republičkih fondova za socijalno i zdravstveno osiguranje
• permanentna edukacija i savetovanje o primeni propisa iz računovodstvenog, knjigovodstvenog, finansijskog i poreskog segmenta poslovanja klijenta;
• vođenje poslovnih knjiga: dnevnik, glavna knjiga i pomoćne knjige;
• vođenje analitičkih knjigovodstava: kupci, dobavljači, osnovna sredstva, roba, proizvodnja, materijal, gotovi proizvodi;
• izrada kalkulacija maloprodajnih i veleprodajnih cena, vođenje KEPU knjige
• vođenje PDV evidencija, obračun PDV-a, izrada poreske prijave za PDV;
• analiza poslovanja i finansijskih pokazatelja sa ciljem obezbeđivanja informacija klijentu za donošenje najboljih poslovnih odluka u pravcu plaćanja najmanjih poreskih dažbina u skladu sa važećim propisima (korišćenje zakonom predviđenih olakšica, poreskih kredita i slično);
• izrada završnog računa: bilans stanja, bilans uspeha, statistički aneks, kod srednjih pravnih lica i bilans tokova gotovine, poreski bilans i poreska prijava poreza na dobit, odnosno dohodak građana.
Gotovinski platni promet
• predaja pazara, zajmova i drugih uplata na račun klijenta kurirske službe Agencije;
• podizanje plata, zajmova i drugih isplata sa računa klijenta putem službe Agencije;
• priprema specifikacija i realizacija u bankama naplate čekova tekućih računa građana;
Bezgotovinski platni promet
• podizanje u bankama ili skidanje sa interneta ili iz e-bankinga izvoda tekućih računa i njihovo štampanje;
• prosleđivanje klijentu izvoda tekućeg računa faksom, e-mailom ili saopštenje promena telefonskim putem;
• elektronski platni promet - e-banking - realizacija klijentovih naloga za prenos sredstava upotrebom kompjutera i interneta
• obračun plata za radnike, direktore, osnivače i vlasnike - neto, bruto, porezi i doprinosi, obustave iz neto plata kroz realizaciju administrativnih i/ili sudskih zabrana;
• obračun svih naknada zarada (bolovanja do 30 dana, preko 30 dana, porodiljskog bolovanja i sl.), predaja tih obračuna u socijalno;
• obračun svih drugih ličnih primanja zaposlenih (regres, topli obrok, putni troškovi);
• obračun naknada po ugovorima o delu, privremenim i povremenim poslovima i slično;
• obračun zakupnina, kapitalnih dobiti;
• vođenje analitičkog knjigovodstva zarada;
• vođenje evidencija o svim obračunima i isplatama, a u svhu izrade M-4 i PPP obrazaca.
• izrada ugovora o radu kod zapošljavanja radnika, ugovora o privremenim i povremenim poslovima, ugovora o dopunskom radu, ugovora o delu i sl.;
• prijave i odjave radnika, direktora, osnivača i vlasnika, u Fondu PIO;
• izrada rešenja o godišnjim odmorima;
• izrada raznih potvrda o zaposlenju, visini primanja i slično;
• upis plata za preduzetnike u analitičku evidenciju Fonda PIO;
• upis staža zaposlenim u preduzećima - izrada M-4 obrasca;
• pravljenje novih i overavanje postojećih zdravstvenih knjižica
Sa stanovišta preduzetnika svaki je porez trošak.
Znate da postoje. Izvrsne ideje za upravljanje poreskim obvezama. Olakšice i podsticaji do kojih možete doći neznatnom promenom svog poslovanja.
Zakonsko uređenje poreske tematike izuzetno je opširno i stalno se menja. Knjige koje sadrže sve relevantne poreske propise desetak centimetara su debele i ažuriraju se više puta mesečno. Što je kompanija veća i složenija, ispravan obračun poreske obaveze je teži, ali su i prilike za uštedu značajnije.
Pretvorite svoj obračun poreza u dugoročnu konkurentnu prednost! Postizanje tog cilja fokus je interesa naših poreskih savetnika. Uskom saradnjom s Vama identifikujemo i implementiramo poreske strategije. Uvek u skladu sa zakonom.
• Lični poreski savetnik je usluga koja je namenjena fizičkom licu, poreskom obvezniku građaninu, pojedincu.
Korisnici ove usluge su:
- fizička lica koja ostvaruju prihode za koje su, shodno propisima, obavezni sami podneti poresku prijavu;
- prihodi od ličnog rada,zakupnina i slično kada je isplatilac fizičko lice,
- prihodi iz inostranstva;
- fizička lica koja su obveznici godišnjeg poreza na dohodak građana (Obrazac PPDG-5);
- fizička lica koja su obveznici PDV-a i koja su samim tim i obveznici poreza na prihode od samostalnih delatnosti.
Zaposlenje
Ukoliko ste zainteresovani da postanete deo našeg tima kao interni stručni kadar ili spoljni saradnik - kontaktirajte nas.
Saradnja
Ukoliko ste zainteresovani za saradnju sa nama kao klijent, popunite kontakt formu i informacije o poslovanju i mi ćemo Vam u najkraćem roku dostaviti obračun sa cenovnikom naših usluga.
PRATITE NAS